La transició

Com expressaríeu la transició? el pas del temps? Pensant-hi, he arribat a la conclusió que la millor, o una de les millors maneres per arribar a representar-ho, era amb dos subjectes, en aquest cas persones (més concretament la meva àvia i la meva neboda) posats de cantó per a poder veure com canvien i així veure el pas del temps. Però de seguida he descartat la opció perquè m’ha semblat un pel complicat reunir la meva neboda i l’àvia en tan poc temps, així que m’he posat a pensar en una altra opció.
Com que en l’exercici d’abans he fet una foto d’una poma i a casa meva a ningú li agraden les pomes i, com a conseqüència es fan mal bé, he ajuntat dues pomes. La diferència però és que una esta madura i l’altra verda. Un cop tenia la fotografia de les dues pomes fetes ha sonat el timbre de casa i ha aparegut la Queral, la meva neboda, i amb la mare, és a dir la seva àvia, han anat a veure a l’àvia, és a dir la seva besàvia ( ja sé que sona un pèl complicat però no s’havia com expressar-me, tinc el cap a un altre lloc i estic una miqueta espès). Així doncs, com que ja havia fet la foto de les pomes, però podia complir el meu desig inicial de fer la foto de l’àvia i la Queral us deixo amb les dues fotografies.
Espero que us agradi...








3 comentaris:

Marta Arxer ha dit...

que maquissima la fotos de l`àvia a mb la queralt, bé... la de les pomes també...xD

Ana Quintano ha dit...

Quin regal de la casualitat, no? Molt tendre

Ignasi ha dit...

Bona idea la de les pomes!Una composició interessant!

ja t'aniré seguint!

Publica un comentari a l'entrada